sabato 17 maggio 2025
CHI SIAMO SUGGERIMENTI IMMAGINI RASSEGNA STAMPA RUBRICHE STORIA
I numeri telefonici delle redazioni
dei principali telegiornali italiani.
Stampa articolo
Ingrandisci articolo
Clicca su e-mail per inviare a chi vuoi la pagina che hai appena letto
Caro/a abbonato/a,
CLICCA QUI per vedere
la HOME PAGE

vai alla pagina twitter
CLICCA QUI per vedere il VIDEO

Jordan Peterson intervista Benjamin Netanyahu sulla storia di Israele 06/04/2025

Jordan Peterson intervista Benjamin Netanyahu sulla storia di Israele
Video con sottotitoli italiani a cura di Giorgio Pavoncello

Jordan B. Peterson intervista il Primo Ministro israeliano Benjamin Netanyahu sulla storia di Israele e sul diritto degli ebrei alla loro terra ancestrale, la Terra d'Israele, situata tra il fiume Giordano e il Mar Mediterraneo. Questa è la risposta alla narrazione falsa araba e alla loro assurda rivendicazione della terra di Israele, la patria del popolo ebraico da tempo immemorabile. La risposta a qualsiasi rivendicazione araba su una terra che chiamano "Palestina". La terra di Israele, che hanno invaso, non è mai stata terra araba e non sarà mai loro.



Clicca qui






Che bello il triestino ! 13/12/2009

Caro Volli,

sta volta ghe scrivo in triestin, a meno che qualchedun della Capitaneria (de porto) no me daghi una multa, come co la storia dei sardoni, che saria inveze alici, ma per chi che sa taljan xe propio sardoni o anca acciughe. Infati per sta storia de i pessi i ghe ga ficà a un pescador ben 1.167 euro de multa

Bon, la question de Eurabia la se risolvarà solo co l'Ozidente sarà capaze de darse una mossa, che saria a dir de far le auto eletriche.

Parchè fin che i ghe sborsa sachi de bori par pagar el petrolio, lori gavarà sempre 'l cortel de la parte del manigo e i  farà de noi polpete o i ne cusinerà 'rosti.

Po saria de saver dove che xe finida la formula de la benzina sintetica o se sta storia xe solo un mito.

Tuto qua, xe solo question de energia alternativa, ma no quela de i mulini a vento. Quela xe per i don Chisciote che ghe credi.

La saludo de cuor

Dario Bazec

Caro sior Bazec, el mio triestin no xe più sai bon, dopo tanti ani fora. Ma ghe digo grazie. Son d'acordo con quel che la disi. Saria bel molar sti arabi col su petrolio, ma xe dificile, lo savemo tuti e do. Speremo in ben

ugo volli


Condividi sui social network:



Se ritieni questa pagina importante, mandala a tutti i tuoi amici cliccando qui

www.jerusalemonline.com
SCRIVI A IC RISPONDE DEBORAH FAIT